Pages

Malaysia Women Marathon 2013


4 hari sblum bergerak ke Thai untuk TNF100 Thai, Karen pm aku. She need simple video from me and Suzie in support for launching of Malaysia Women Marathon (MWM). So lepas fikir panjang aku ping The Sabuns yg terhampir, En Zul, Zinov and Ray. We plan to have some simple video to show our support to this event. 

Suzie did share some idea to make this happen. So we when to PM Office and make this video. But sad Ray xdpt nak join sbb agak sibuk dgn ujian untuk tranfer ke region lain. So kmi bertiga je yg involve. So xjadi la The Sabun. Jadi la Team Pacat Adventures the original 3 Abdul. So below is the final video yg MWM use for their press conference presentation. 


Anyway, mungkin ramai yg xtahu yg event marathon untuk perempuan ni xda lagi kat Malaysia and ini yg pertama skali. Klu ikutkan lady's yg kat keluar tu patut berbangga and patut participate to support this event. Nak lagi unik, event ni membenarkan husband, friends, anak atau yg namanya lelaki untuk teman ibu, kakak, adik, makcik, nenek etc untuk berlari sama2. Mana nak jumpa kat dunia event mcm ni. 

Klu korg kata berlari dgn bini ni boring aku boleh kata salah. Aku dah lari ngan bini aku dkt 50KM + in 12 jam. Masa ni la terbukti janji susah dan sng bersama. Dan aku masih yakin lari ngan bini lebih berkesan dalam menghargai org yg kita sayang. So pada yg xregister lagi, go and register. Confirm xrugi punya. Below is the full details. So cepat seblum slot penuh. 

Venue - ICity Shah Alam
Date - 7 April 2013 Sunday

Categories
Full marathon (have couple and single category)
Half Marathon (have couple and single category)
8KM

Registration - http://www.myraceonline.com/
More Details - http://www.facebook.com/notes/malaysia-women-marathon/details-of-race-for-registration-whilst-waiting-for-online-registration/283174815138129

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

No comments :