Pages

Warm up for RMC

Adidas Shoe Hydrotrra Syn



Dah masuk 10 hari aku berehat. Dari kes demam sampai le ke kes satu rumah berjangkit. Smlm alhamdulillah aku dpt turun untuk memanaskan badan. Dpt le 6KM kat Tasik Cempaka. Aku dpt perbaiki personal best time aku tuk each set 3KM x 2 by kurangkan 5minit. Dpt buat 20 minit for each set dan aku yakin tuk dptkan 15minit for next coming 2 weeks. Sblum ni average aku buat 30minit for each 3KM. Xsangka gak aku sbb aku ingat smlm mungkin jadi permulaan yg hangat tuk aku sbb 10 hari gap xberlari. Mungkin penangan kasut baru kut.



My Vibram


Anyway aku baru sambar kasut baru. Trail shoes by adidas, Adidas Shoe Hydrotrra Syn. Nih nak gantikan Vibrim KSO aku yg dah makin lunyai. Aku plan to use this new tools for my hiking and any trail running. Aku plan nak lanyak kasut ni dkt Rexona Men Challange (RMC) sabtu ni. Secara amnya, smlm aku hentam kat atas jalan tar. Sja nak kasi biasa sblum real event. Serius ringan dan sedap. Angin keluar masuk sbb berjaring2 kasut ni. Mula2 aku nak sambar Adidas Adixero XT. Hampeh xda saiz.


Petang ni aku nak ukur jalan kat putrajaya buat 11KM. Maybe my last run before the event. Lepas aku berlari smlm batuk terus baik. Mcm pelik jer. Ni sure nak aku lari lagi jauh ni.

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

2 comments :

Aleyn said...

Mesti selesa kan pakai kasut cenggitu...betul2 ikut shape...wakaka

kuchalana said...

aku naik kinabalu pakai kasut jari tu smua tanya mana beli.. tapi mmg selesa.. mcm kaki ayam..

cuma la ni dah naik lunyai dah.. kne ganti la kasut baru..