Pages

Bukit Bukau

I am back. Selepas 6 hari bertapa kat umah disebabkan demam. Hari ni aku kembali bertugas. Actually demam2 pon aku kerja jugak dari rumah. Sama ja. Cuma aku xda secara fizikal dipejabat. Mmg xbest.


Anyway, dah sminggu aku xbersenam. Lemau je sbb masuk dadah byk sgt. Tido, tido dan tido. Rasa minggu depan boleh mula balik panaskan badan. Try to achive 100km sblum posa ni.


Masa demam2 tu aku terjumpa few bukit2 menarik yg aku plan nak naik bulan posa ni. Klu xlembik insyallah akan diredah jua.


Bukit Ketumbar - Adik kepada Bukit Apek di Cheras. Tgk xda la curam sgt tapi menarik untuk dicuba.


Bukit Gasing - Ni dekat PJ. Dalam kawasan perumahan dkt area restoran mamak yg top kat PJ tu. Rajoo ka Ravi ka lebih kurang. Tgk byk fasiliti menarik kat sini.


Bukit Nanas - Yg ni betul2 bawah KL Tower. Byk perkara menarik kat bukit ni. Jadi kne explore baru tau.


Bukit Ayer Hitam - Yg ni dkt Puchong. Ada kolam air terjun dalam ni jgn xtau. Pon berada dikawasan perumahan.


*Putrajaya Night Marathon.. registration telah dibuka... i am going for 21KM.. preparation for FM in Penang Bridge Marathon.

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

No comments :