Pages

Listen To Your Body And Respect The Distance

Kecewa sungguh aku. Minggu ni 99% aku xdpt nak turun ke Ipoh International Run 2011. 1st, jari kaki aku melecet teruk, nampak mcm lambat jer nak baik. 2nd ada posibility aku kene keje minggu ni. Jadi aku terpaksa akur dgn sgala tuntutan yg ada. La ni aku mmg betul2 bersedia untuk berlari. Klu ditakdirkan aku xkne turun kerja, aku plan tuk ganti 21KM ni dkt Putrajaya by running barefoot. At least boleh ganti balik kekecewaan ni. I want to get my personal best (PB) by putting 3h20m as a target.

Now my training regime will be at least 25KM a week min and 30KM max. Jadi total sekurang2nya 100KM a month. Baru aku yakin to go futher then HM. 1st Full Marathon (FM) will be in November dan ada 4 bulan lagi. Ni pon dah ada request dari kawan2 to join them for international event all over Asia. Rasanya not this year kot. Tunggu myloveone deliver early next year baru kita citer pasal internationale. Minggu kedua July aku mungkin akan buat trail run dgn anak2 aku di Gunung Angsi via Bukit Putus. Hope jari kaki ni dah total recover masa tu, klu dak aku kene consider barefoot lagi. Anyway, to become a good runner always Listen To Your Body and Please Respect The Distance.

Apa2 pon aku nak wish kaum2 dari Pru dan kaum2 lain yg akan mendaki Mt Kinabalu end of this week supaya TEGAR, SABAR dan TABAH dalam perjalanan kali ni. Smua dalam kepala tu ja. Pulang dgn pengalaman baru dan BELAJARLAH DARI ALAM. Hayati keindahan alam yg dilihat dan kenang juga PENCIPTANYA.


Ole.

* Gambor2 yg diambil di pintu penamat oleh www.marathon-photo.com


kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

4 comments :

pye:rudz said...

slow down sikit bro.
badan nak pakai lama.

kuchalana said...

hahaha.. btul..sbb tu aku tarik handbreak ni..

Aleyn said...

Bravo...bravo..

kuchalana said...

aleyn> yer separuh mati tu... :P