Pages

Injured + Teater

Sessi mlm semalam xbrapa membantu. Aku plan tuk berlari for 6km. Tapi kantoi in 2km je. Aku yakin badan xcukup panas lagi futher cuaca pon dalam hujan renyai2. Masa nak abiskan resistence training between running, otot betis aku meletup. Aku ingat ada la bahagian2 yg sangkut gamaknya. Myloveone bising2 sbb aku terlalu push diri aku katanya. Actually xda pon. Mmg standard jadual latihan aku mcm tu. La ni aku n myloveone akan berlari tiap2 malam selasa dan rabu ditapak parking tasik permaisuri dan berlari diputrajaya atau tasik permaisuri pada hari sabtu atau ahad. At least for 20km or 30Km max seminggu. Jadi disebabkan injury smlm, mlm ni kena cancel sessi. Aku akan balas balik disessi evening run ditasik permaisuri sabtu ni. Aku plan to go for 10km. Hope otot ni xmeragam lagi.


Anyway, sabtu malam aku ada date dgn myloveone. Nak layan teater di DBP. Citer Tyickoouns (Tycoon), adaptasi kisah hang tuah dan hang jebat dalam versi moden. Aku pernah menulis scrip mcm ni satu masa dlu masa zaman skolah dlu. Dipentaskan dan mng. Tapi sampai la aku xdpt tgk pon hadiah n sijil dia. Xpala. Aku buat pon atas sbb nak mencuba dan seronok2. La ni dunia teater dah dikomersialkan. Klu tgk yg kat IB tu smua big2 production dan harga pon agak mahal. La ni aku prefer layan teater2 yg dibuat oleh pengarah2 baru or indie. Lebih fresh dan jujur. Insyallah jumpa disana.


(antara babak Tyickoouns)

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

No comments :