Pages

Ikang Di Shah Alam




Baru2 ni aku terlajak ke Shah Alam sebab ada keje sikit kat Uitm. Lebih 8 tahun aku xpi sana. Tup2 tgk Uitm dan Shah Alam dah gedebance dah. Byk betul fakulti baru dibina dan ditegakkan. Kira populasi kat sana makin menarik la untuk perniagaan (puan shita ada jalan ka camna nak masuk meniaga ke dalam Uitm?).


Anyway bukan tu yg aku nak story. Tapi kisah aku terjumpa ikan besar kat tasik Shah Alam. Masa aku jalan2 kat tasik tu sekor ikan melompat naik kedarat. Tu la dia gambo yg aku dpt snap masa tu.

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

6 comments :

Mr PenyuBiru said...

giler kuat ko ni angkat ikang besor selamber jer.hehe

.::WaNiE::. said...

nampak tak ikan tu mencebik nampak tak kuikuikui

SHITA said...

inilah dikatakan org tamak selalu untung...kihkihkih. Nak masuk uitm boleh tapi pastikan en kuchalana ada no ahli UM** ( 1 Malaysia). Itu syarat utama...dah ada tu..baru ada jalan susulan.

pye:rudz said...

kalau itu macam punya saiz, selamba je kelisa tu telan kau.

bozzobattousai said...

ikan tuh cam boring je...he he he...lapor pasal pose kot...

@xiM said...

wah..gagah perkasa ekau eh jang!!