Pages

Aku Dan Perjuangan

Mr Kuchalana n Pakcik Azizi Ali


Alhamdullillah, buku aku telah berada dipasaran. Masa kat PWTC baru ni tuk sessi tunjuk muka ramai jugak la yg menyambar buku ni. Merasa jugak la menurunkan tandatangan kat buku tuk pembaca.


Anyway, selama dekat 2 jam aku kat sana dpt la borak2 and bertukar pendapat dgn mentor jutawan azizi ali dan jugak captain. Byk jugak perkara yg dibualkan dari kisah pelaburan, kawalan kewangan sampai la hal2 yg agak peribadi. Anyway, Tq to pakcik azizi ali for your kindness. From that session i got few tips and ilmu jugak. Harap dpt digunakan dijalan yang betol.


Syukur jugak aku ucapkan kerana limpah dan kurnia dari YANG MAHA ESA kerana membuka peluang dan jalan kepada aku untuk mengizinkan apa yg aku rancang berjalan dengan baik skali. Semua ini xkan berlaku tanpa IZINNYA. Reban aku dah berjalan, kandang aku dah berjalan, kedai makan juga dah berjalan, kedai komputer aku juga berjalan dgn baik dan terkini buku aku juga dah berjalan.


Alhamdullillah. (Ya ALLAH aku berharap apa yang kau berikan kepada aku, sesuai dan membawa kebaikan kepada diriku dan org disekelilingku, jika tidak, aku redha jika ia tidak bersamaku, amin). Aku masih ada 2nd quater tahun ni untuk mencapai target seterusnya. Insyallah, perjuangan masih belum selesai.


(Pada meor, aku masih berpegang pada janji aku dan aku masih menunggu kepulangan ko. Jadi ko duk sana jgn duk diam ja. Cari peluang dan balik kita brain storm. Jika diIZINKAN OLEHNYA, Insyallah.)

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

7 comments :

bozzobattousai said...

tahniah dah jadi published writter...lenguh tak tangan sain otograp?

~ mizzAmy ~ said...

bro kuchalana ada reban n kandang jugak ker? wah.... boleh lah nak dapatkan tips cemana nak jadi usahawan plak lepas nih. ;)

izman said...

moga ko terus success bro.

.::WaNiE::. said...

huhu lepas ni bleh mintak otograp kat ko pule :P oh ye kedai makan di mana? boleh aku terjah

~mIsS_p00h~ said...

salam bro~

c0ngrats utk buku itu & sgl perjuangan yg diizinkan olehNya! :)

ms akk call semata2 nk suh g pwtc bl buku hasil nukilan member kamcing die sndiri,
i was like~ w0w!!! my senior yg suker buli org ni dl dh publish buku!!! hehe... tapi x sempat pun nk p bl cz evry weekend pun pack dgn pr0g huhu~

kn tunggu auth0r deliver direct to die k0t! ihiks~ :P

nway, tahniah sekali lagi & sem0ga berada dalam perlindunganNya selalu, insyaAllah... :)

Boo Tofu said...

Insya'Allah and Alhamdulillah....

lepas ni jam studio pulak!!! Insya'Allah!!

13may said...

tahniah bro :)