Pages

Hapy B-Day




Selamat Hari Lahir buat myloveone.
Tq to be part of mylife.
Tq to be mother of my kids.
Tq to be partner on my business.
Tq to be great friend of mine all this year.
Smoga diberikan kesihatan yang baik dalam meneruskan perjuangan yg belum selesai.
Smoga diberikan ketabahan dan kecekalan dalam menempuh hari2 mendatang.
Smoga dimurah dan dipermudahkan rezki.
Smoga dikekalkan kebahgiaan, keceriaan dan kegembiraan dalam hidup.
Satu pesanan dari penaja, "Untuk menjadi manusia biasa, kita sudah pon dilahirkan sepertinya tetapi untuk menjadi manusia luar biasa, kita perlu melakukan byk perkara biasa dalam satu masa, tiada yg tidak boleh didalam dunia ini melainkan usaha keras dan ilmu"

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

8 comments :

JM said...

hepi beday kak suziiiiiii.... moga di permudahkan di dalam segala hal..muuuahhhhhhh...rindu kat akakkk...

~ mizzAmy ~ said...

~ happy birthday buat wife en kuchalana. ~

manje said...

hepi belated besday utk darling bro itu... moga berbahagia hingga ke akhirnya...

Afhm said...

Salam.. Bro..
Wah senyap2 je.. Alhamdulillah.. Bila nak kenduri nie.. hehe seronoknya adam dan aida ada mummy baru.. hehe Take care bro.. Kat sini agak bz sket.. nak berblog pun x sempat.. All the best.. send my regards to ur love one!

.::WaNiE::. said...

hihihi dulu2 xdek pun entry2 mcm ni kan..hehehhe

Happy birthday suzi

Boo Tofu said...

suzi? myloveone? hmm...happy birthday jugak laa.... :)

murnie sangat said...

shedapnye kek cendawan eh silap kek cawan ituh..

::cik kikiLaLa:: said...

kek yg sgt cute..moga dipanjangkan umur wife,,hihi