Pages

Party Radikal (open house) 2008

Adik Tgh Kutip Tol

Blogger Wani.My

Blogger Suzie, Ayu And JM

Rakan2 Dan Sedara Mara..


Smlm aku tercuti plak. Lotih banget dgn aktiviti sengga sabtu dan ahad. Mangan.. mangan dan mangan. Orait.. tq pada smua yg hadir ke jamuan makan2 ke teratak buruk aku sabtu lepas. Ramai mcm kenduri kawin. Budget 50 org ja mai, skali sampai lebih 200 org. Kering terus lauk pauk dan segala juadah yg ada, sampai kene refill la. Berkejar aku ke pasar tuk top up apa yg patut. Terima kasih skali lagi aku ucapkan pada kawan2 yg betol2 makan ritu. Mmg hajat aku tercapai tuk buat majlis makan2 dan jumpa kawan2 lama dan baru selepas 10 tahun.

Pada yg xsempat sampai, it ok, next year ada lagi isyaallah klu panjang umur. Lepas ni masak dalam kawah plak, then aku sediakan artis dan cabutan bertuah (ni idea sapa la ni). Aku tau hari tu jalan jam mcm hapa. Majlis aku yg sepatutnya habis kol 7pm, drag sampai kol 11 malam sbb ada yg nak mai gak (terharu gak, sbb ada yg mai dari jauh). Badan lotih dah mcm hapa, tapi ku tahan jua demi kawan2.

Klu ada kelemahan majlis, aku mtk maap byk2. Mungkin ada yg xsempat aku layan, maap jugak aku ucapkan. Dah ramai sgt sampai xterlayan dah. Tapi cukup aku tau korg hadir dan memeriahkan majlis. Yg xdapat sampai.. cukup aku tau korg dah pasang niat nak mai tapi xjadi.. it ok.. pahla dah tu...
Ole..

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

16 comments :

~ mizzAmy ~ said...

~ en kuchalana, sorry la tak dpt nak pi harituh. jalan jam sangat. tak leh nak bersuka-suka di jalan raya. :(

btw, ramainya org sampai 200 ker? huhuhu... ~

chekdenoor said...

hehehe....cian dier....kena lari cari top up hidangan. lain kali buat jamuan.....masing-masing bawalah serba skit makanan..... tuan rumah buat menu utama jer..... burget dikongsi bersama...dalam zaman ekonomoney ni....heheheheh

axim said...

rugi siott aku kat penang..kalau ak konpem aku serbu sama..mesti menapak lagi ko kena pipasar cari apa yang patut..hehe

bozzobattousai said...

sori bro gue tak sempat nak gi mah hang. jalan jem tak hengat. kalau sudi lain jemput la lagi. insyaallah aku dtg umah ko yg 1st.

.::WaNiE::. said...

bro jgn serik buat lagi yep..kalau tak raya pun xpe aku sudi datang..hahahah

ixora said...

btol tuh axim...stuju sgt dah tuh..kalo dkt, xora pn terjah same...tp kn, bro nk ajk ke Xora..?

haha...btw, xpe berhabis tuk jamu tetamu..semoga lebih murah rezeki pasni...

p/s: bro, ade keje 0 x..? kalo ade tau mne2 0 sound xora erk..nnt xora send resume..hehe..my dad tuh dh bising suh Xora pulang ke tanah melayu..adui...

kuchalana said...

mizzamy - xpa.. aku paham.. ramai weh.. rugi hang.. mcm2 ada.. kekekek

chekdeenor- nanti la.. aku arrange port luck.. sorg bawak sebiji kacang.. 10 dah jadi satu bekas.. kekekke

axim - xpa... nanti aku mai penang aku ping hang.. mmg aku ajak smua.. tapi yg drop email berapa kerat ja.. kekeke

bozo - xda hal la.. wa tau hari tu jam.. ramai xdpt smpai.. len kali aku nak buat bbq n party bueh.. make sure sampai tau..kekkeke

wanie - aku ok ja.. nih ada plan nak buat bakar2 plak.. kekekek.. kasi bakar sama dia...

ixora - aku tgh adjust satu kedai kat GMI (german malaisi institute bangi).. klu hang minat nak keje kat CC la.. aku leh ajar hang business.. kekeke.. hang email aku bidang apa hang buat.. mana tau aku bleh forward2kan...

ad3ck said...

ehehe berape byk hasil tol adik?

zgila said...

T me ka cih je. mahlis kou ok. Cuma x dapat jumpa kawan2 yang sepatutnya nak jumpa.

izman said...

aku yakin tetemu ko puas hati. ziarah lebih penting dari menunya.

13may said...

takde live band ker??? huhhu

IdaShah said...

rmi tu 200 org yg mai
byk lah tol adik dpt ekk

JM said...

HOHHH..AMEK GAMBO CURIKKK..TAK ACII..EKEKE

theconfused said...

waaaaaaa.. ade makan2

kuchalana said...

ad3k - dia bleh senyum sampai telinger.. kekekek

zgile - byk yg sangkut kat jam.. then ada plak yg buat majlis masa yg same..
tapi ok la.. mana ada pon dah kira ok.. janji drg ingat kat aku.. kekeke

izman - btol2.. aku xkisah pon klu drg mmg dtg nak makan sampai kenyang.. mmg niat aku nak kasi kenyang kawan2... yg penting yg hadir dpt terus mengeratkan ukwah.

13May - ada yg reqst.. mau cina2 sbleh umah ingat ada majlis org mati nanti.. kekekke

idashah - aku pon xkira berapa income dia.. trus masuk tabung ja..

JM - ok per dik... sipi2.. kekekke

Theconfused - dah jemput smua, yg reply ada la 2 ..3 kerat.. kekekek

:: Cikgu Wiween :: said...

waduh waduh..syg gue x dpt join! huhuk