Pages

Kakakakak... Hampeh Mamat Ni


kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

15 comments :

JM said...

mak ngai..tak penat ke ketiak die mengepak cam tu... mesti sejuk je tiak die kene angin.. nyamannn rasanye..panas badan pon tiadaa..kehkehkeh

wanie said...

hahahhahaha

giler brapa lama dia bleh bwk tu tak lenguh ke tangan

manje said...

salam

huhu buat susah2 je kakitangan dia
mcm2 peel manusia nih

ita.itu said...

haha...x lenguh ke tangan dia ha...budusnye

Anonymous said...

gaya tu penting...

"alang2 menyeluk pekasam, biar sampai ketiak masam"...


-s.a.w-

lindosh said...

uih lengohh oihhhhhh

zgila said...

aksi beruk bayak moto

IdaShah said...

beterbangan bau ketiak dia hahaha

bozzobattousai said...

biar betul mamat tuh. tengok pun dah lenguh rasanyer tangan ni... tapi takpe biar pape asal bergaya

imz said...

hehehe...lenguh tu pegang handle camtu...

ku tak sempurna said...

ni spesis orang utan ke ungka... tak lenguh ke :D

kuchalana said...

jm - kakakakaka... dia kenan monyet tu.. nak begayut ja kejenyer..

wanie - tu fesen milanium..

manje - nak wat camne .. manusia abad ni suka kepada kelainan.. dalam kata lain giler publisiti..

ita.itu - jgn kata tangan.. kaki n otak pon penat.. kita yg tgk pon penat beb.. kakaka.. xtau la..

kuchalana said...

shah - aku suka peribahasa tu.. ingat shah peribahasa yg aku slalu pegang dari skolah..

"Orang Tamak Slalu Untung"

Lindosh - what 2 say... kekeke

zgila - tu aku cakap dia ada kenan beruk..

idashah - stylo apa.. kakakak

kuchalana said...

bozzobattousai - ya betol...

imz - kesiankan..

ku xsempurna - nak wat camna dah kenan... kakaka

~chacha~ said...

ahahah!