Pages

Bontot = Montot = Sontot


Cerita Bontot.
Mcm yg smua tau PROTES event ahad baru ni telah dicemari oleh aksi gaduh yg tercetus dari aksi bontot oleh penyanyi sebuah band underground (bukan band kuchalana ok). Dari aksi beliau yg menayangkan bontot kepada penonton telah menaikkan kemarahan org ramai dan penyanyi kumpulan berkenaan telah dibelasah selepas persembahan. Sian ko kekekeke. Pada aku korg yg main hari tu kene paham, gig ni bukan ROCK THE WORLD atau WOODSTOCK atau gig haram yg slalu korg main kat kelab2. Jadi behave le sikit. Apa2 pon pada sapa2 yg main aritu, tahniah aku ucapkan, U all rocks.

Cerita Montot.
Lepas ja pak nuar kene tuduh menyontot si seypol. Kuar pulak citer si bibir merah menyontot arwah si aminah sariboo. Dah kene dah, dua2 ada taste yg sama. Montot dan suntut menjadi kegemaran. Aku xmenuduh, saja nak kasi sakit ati diri aku sendri. Dah alang2 asik dgr citer lubang taik ni, baik aku citer ja trus kes busuk lagi membusukkan ni. Cari buku SHIT dari Emeritus shahnon Ahmad sure korg tau apa kaitan dia. Wekkkkk.

Cerita Sontot.
Friday aku ada borak ngan satu budak cina kat opis. Aku tanya dia pasal kes pak nuar dituduh menyuntut baru2 ni. Aku dpt satu feedback yg agak memeranjatkan dari dia ni. Dia ckp.. (lebih kurang)

"Sapa peduli dia main bontot ma, i pon kdg2 main bontot apa. U tgk itu soi lek, dia main itu ayam, org kasi rakam lagi. Xda sapa peduli ma, dia punya wife pon xda bising. Itu moral isu, xda kene mengena sana opis cerita, pada i la, anuar mau main bontot ka, main ayam ka, ada simpan perempuan ka apa ka, itu moral isu. For me i dont mind. Yg penting dia buat kerja betol, kasi lawan harga minyak, kasi lawan harga tol, kasi lawan org yg makan duit pembayar cukai. Hayya, ini melayu suka kecoh cerita bodo la. Byk crita lain mau kasi kecoh, itu kes org kene bom, itu kes komisen kapal selam, itu kes minyak naik, itu kes barang naik. Itu kes org miskin. Kasi diam la pasal suka main bontot ni. U tada suka bontot ka?"

Aik, dia tanya aku pulak. Kakakakka.. Apa nak dikata lagi bila bangsa lain dah berikan pendapat. Tak tau lepas ni cite bontot sapa plak kuar. Kakakaka.. montot.. montot..

Ole.

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

5 comments :

imz said...

AMBOI..MCM2 CITER EK..MERANGKUMI SEMUA CITER KT MALAYSIA NIHH..!!

.::WaNiE::. said...

yg aku tau pasal montot

fakta 1 : si cikgu reen suke amik gambar montot [gambar dari arah blkg] kan kan kan..haha

weh ko tak jawab soklan cina tu kat ko..kakakakk..

aku no komen lar pasal meyontot dan disontot nih..cina tu ckp juge merupakan satu fakta juge..skrg nih yg disontot dan menyontot takdek kene mengena ngn harga barang okeh..

haihh..aku yg makin terseksa..duh!

bozzobattousai said...

dah memang jadi tren skarang kot. sume org minat bontot. he he he... nice story

arsaili said...

salam..sampai sekarang tak pernah makan bontot ayam...ahaks

kuchalana said...

imz - biasa la.. hangin ja la ni citer2 lucah ni...

wanie - no komen (juga adalah komen)

bozzobattousai - kakakak... suka xpa.. main jgn skali..

arsaili - sama la.. dorg kata sedap.. kakakkaka