Pages

Sila Buat Dialog Dgn Gambar Berikut....

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

13 comments :

ita.itu said...

asyik membongkang je ko..aku hantuk kan ngan helmet nih baru tau..haha

Anonymous said...

Encik...Pizza delivery encik dah sampai....DUA POSEN!!!




-shah-

lindosh said...

aku nak cilok moto ko neh jang.. peace utk ko hehehe

wanie said...

cik..febreeze sebyk 3 botol yg encik order bulan lepas dah sampai..peace

**soklan sy..napa byk sgt febreeze blkg tu..

mamaranggie said...

dah sampai ke bulan agaknye ko ni...

wei..bgnlah...dah 48jam ko tido!

kuchalana said...

ita.itu - dia mmg kaki tido.. klu tido sabtu.. sampai isnin pon boleh.. kekeke

shah - ada rupe penghantar piza ke aku.. kekeke

lindosh - sudah hampir..

wanie - kekeke.. tgk badan la.. kuat berpeluh beb.. xpakai minyak wangi.. tapi kene sembur febrez.. kekeke

mamaranggie - kekke.. cubaan yang baik...

* Actually malam tu kami ajak dia pi makan tapi xbangun2 jugak.. jadi sorg kaum ni snap satu gambo.. nama dia en bob.. sorg system analyst.. master in VB and ASP.NET programming.. bergaji besar.. masih single.. power main bola dan kaki tido... ekkeek.. sapa2 berminat boleh send resume ke aku... hu2..

imz said...

nk aku hempuk helmet ni kt kepal dia ke..?...dh 47kali aku kejut x bgn2...keh....keh..kehh..

nasazfrog... said...

halo,,, sapo mau ini olang... kasi agkat la... cuma 2 darham...!! lelong...lelong...

kuchalana said...

imz - ekkekeke.. mmg aku dah hempuk pon...

nasafrog - murahnya.. berat tu...

yun said...

Dialog yg sesuai
"Rest In Peace"..ekekeke jgn marah bro. gurau jer
next time nk kejut dia kasi simbah air sebaldi. or semburkan saje febreze yg byk tu ke muka dia. konpemm bangun nye

kuchalana said...

yun - dia tido mati.. ada skali kami jerit umah tebakar pon dia senyap ja.. hampehh

Wiween @ Awin said...

bantal busuk yg tatahan tu.wahahhaha

kuchalana said...

wiween - biasa la win.. tua muda.. sure ada rahsia kotor.. kakakka