Pages

Selamat Pada Guru



Selamat Hari Guru aku ucapkan kepada smua kengkawan blogger yg berstatus secara rasmi atau berprofesion guru. Xpyh la aku sebut nama sesorangkan. Sbb ramai rasanya. Dan juga ucap selamat juga kepada kengkawan blogger yg tidak berstatus secara rasmi seperti mak, ayah dan org2 yg sentiasa memberi ilmu dan berkongsi ilmu kepada kita dalam dunia ni. Pada aku mereka2 ini juga adalah guru.

SELAMAT HARI GURU pada smua...

Teruskan perjuangan dalam mendidik dan memberi ilmu seikhlas yg boleh kepada anak bangsa. Jasamu dikenang.

Ole.

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

15 comments :

.::WaNiE::. said...

selamat hari guruu!!

**look forward to hari bapa 15 jun..ada teman?? meh aku temankan..kekekekekek

kuchalana said...

wanie - wah2.. pepagi ngata aku ni.. kekeke.. awai giler ko masuk opis.. aku pagi ni kol 6.30am dah kat opis.. hampehkan.. kene cek sistem.. sib baik ada megat belikan aku nasik lemak ngan teh tarik.. kekeke

imz said...

selamt hari guru utk semua guru di dunia..!!!

IdaShah said...

selamat hari guru kat yg penah jd guru aku...

kuchalana said...

imz - aku pon guru jgk apa.. tima kasih.. kekeke

idashah - sian guru2 skang.. kerja maha berat.. tanpa guru.. kita xkan jadi seperti apa kita hari ini..

Wiween @ Awin said...

mekacih babaku! mwah mwah.adiah mana? wahahahahhahaha :P

kuchalana said...

wiween - hadiah ari tu pon aku xpos2 lagi.. kakakak...

.::WaNiE::. said...

aku mmg awall

bagus kan aku..kakakkaa

kuchalana said...

wanie - wat2 rajin la kunun... kakaka

Wiween @ Awin said...

baba..nak adiahhhhhhhhhhhh! nak adiahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nak adiahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.kakakakak

Back_to_Basic said...

Mr.K,time kasih krn mjdi guruku,he3...selamat hari guru k...wat semua guru2 kat luar tu, kalu xde orang yg mghargai usahamu, sabarlah...Dia Maha Mengetahui....

p/s:sorang cikgu ni penah cakap kat aku, kalu dapat budak2 yang nakal makna nyer masa skolah dulu2 ko pun nakal gak...kalu murid2 majoriti ok, maknanyer ko pun ok time skolah dlu...renungkanlah,he2...

kuchalana said...

wiween - wah2.. mcm2 ko order ye

back_to_basic - yer ke.. bila masa plak jadi cikgu ni..

arsaili said...

selamat hari guru

Back_to_Basic said...

xnak jadik chekgu sesape,jadik la chekgu tuk adam n adik tu...selamat maju jaya.kih3....

kuchalana said...

arsaili - selamat kembali

back_to_basic - nih ayat power ni.. ekkeke