Pages

Kakakakaka... hampeh


Pagi ni sorg member kirim aku gambo ni.. dia ckp ni gambo madey klu dia join PAS.. kekek.. janggut tu mcm xsesuai jer...


kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

16 comments :

13may said...

keh keh keh :D

imz said...

hehehe...ksian dia kena dipakaikan serban...hehehe

nasazfrog... said...

ok gak tau maner tau tergerak plak hati tun nak jadik cenggitu,,, tak salah kan...

.::WaNiE::. said...

huhuhu cam adik bradik pulak ngn nik aziz :P

mama ranggie said...

ok gak tu!

zgila said...

sekali pandang macam Adi Aweng le

Anonymous said...

hmmmph...nothing compares to your janggut oren, Man!!!

ahad ni kita jam, jom? main 2 jam, tapi jgn lewat sgt...nanti ada parti-parti yg membangkang....hehehe

-shah-

lindosh said...

owh tak mungkin rasanya ekekeke

IdaShah said...

kena tukar imej ekk ...klu join pas
agak2 nya tun nak ke hehehe

kuchalana said...

13May - suka ko yer may..

imz - ni budak2 ganu kita yg buat.. pepagi aku dah tergelak..

nasazfrog - amin...

wanie - ada ker..? mcm xder je..

mamaranggi - kekeke.. ok kan.. cuma janggut tu.. xsesuai la..

zgile - kekekeke... dua kali pandang mcm ayah pin..

shah - aku dah xda janggut n misai la shah.. imej baru... aku on ja.. ko suh is book la.. hapis pon ada bleh backup guitar..

lindosh - ekkeke.. aku pon rasa mustahil

idashah - mustahil beb... dia ni bapa ketuanan melayu..

ita.itu said...

hehe...kiamat dunia kalo dia join pas..haha..tp kelako ler

kuchalana said...

ita.itu - xda yg mustahil beb dalam politik...

yun said...

tergelak sowang2 aku tgk pics ni wakakka

kuchalana said...

yun - aku 1st time tgk gelak sampai kuar air mata..kekeke

cemut said...

wahahahah!!
mcm xkena je.

kuchalana said...

cemut - kakakak... ok per.. nampak la islamik skit.. kakakaka