Pages

AdamnAida - Picture of Me


Latest gambo adam n aida aku amek masa outting baru2 ni.. tu adam tgh tarik muka sbb xdpt toys.. adik dia plak tgh posing baik punya. Ni la masam manis bela anak2kan. Mcm2 kerenah. Tu yg buatkan kita lebih menghargai mak ayah kita bila tgk kerenah anak2 kita skang. Dulu camni agaknya perangai aku. Ke3..

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

13 comments :

Wiween @ Awin said...

makin ensem dak adam ni baba..walaupun tarik muke.kekekekek dia nak toy apekah? ape psl baba xmau kasik?

kuchalana said...

wiween - Actually dia ni dah berbakol2 toys dia kat umah. La ni nak kene ajar dia supaya xbeli lagi toys sbb dah makin besar. Beli pon main 2..3 kali pecah.. xleh nak manjakan sgt.. nanti dia xhargai nilai duit..

yun said...

ala comei nye mereka berdua itu

kuchalana said...

yun - tula matahati aku yun.. buah hati pengarang jantung..

IdaShah said...

bela anak... anak angkat ko ker? comel lah

Wiween @ Awin said...

baba, bak kasik menan adam tu kat kite,lagik afdal.muahahahha adam da besar, kite kecik lagik.kekekek

.::WaNiE::. said...

aku kata ko lg nakal dr anak2mu...hahahaha

kuchalana said...

idashah - anak2 aku laaaaaa... penat bikin tu.. kekekeke

wiween - kekeke.. adik ada spongebob besar dia.. adam ada patrict besar adik... kekekek

wanie - nyeh2.. mak aku ckp dulu kecik2 aku budak baik.. skima dia ckp.. kakakakak

Wiween @ Awin said...

wa wa wa...nak patrick besarrrrrrrrrrrr

.::WaNiE::. said...

ee ye ke..mak aku pun kata gitu ...hahahahh [tak masuk lari rumah masa darjah 3 ..kakakka]

kuchalana said...

wiween - kekekeke.. nanti la aku carikan..

wanie - lor.. sama la.. akkakakakakak

ita.itu said...

hehe..comel jek tgk aksi anak2 ko nih..srg dah sentap ek..hari2 dorg ni nak mainan kan..kdg geram pun ada kan

kuchalana said...

ita.itu - klu kuar tu ada ja yg dia nak.. masalah adam ni dari kecik dia akan dpt apa yg dia nak.. tu yg payah tu.. perangai sampai ke besar mcm tu.. la ni adik dia xda sbb aku xgalakkan dia dpt apa yg dia nak..