Pages

Reesa Dan Jelingannya





Ni latest gambo reesa aku amek kelmarin. Dia ni dah makin nakal la ni. Manja kemain. Tido nak bawah ketiak ja. Pastu xnak mengalah ngan abang dia. Slalu la abang dia tarik muka sbb kene mengalah. Modal dia air mata dan muka sedih dia klu nakkan apa2, tgk mata dia, cina ckp tu sad eye. Mata cari makan. Kekekekek. Anyway, that is kids. Skang dia dah makin sihat dan dah mula bercakap. Semoga adik terus ceria dan gumbira. Baba akan buat apa ja tuk tgk adik sihat dan happy.



Ole.

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

14 comments :

m@m@ m1mi3 said...

alooo tomeinyer reesa.. meh auntie tium meh.. dak kecik ni kalo aku jumper memang aku geget2 pipi dia sampai dia nangis.. hehehe..

haah la mata dia cantik, sayu.. mata rezeki nih.. hehe nyway semoga baba jadi baba yang terbaik buat anak2 baba...

Dayu said...

your daughter ke? alahai..comel nya..bape umur reesa ni? mana gmbar abg dia..tak aci la baba ni..amik gmbar reesa..gmbr abg takde...

ixora said...

comel ngikut auntie Xora la ni..mane lg masuknyer udang bakor kalo idop ke mulut...huhuhu...

burrppp, alhamdulillah...=)

manje said...

Subhanallah... comeinye reesa nih... :) tium pipi skit

> moga babanya kuat dan sihat utk buat apa aja tuk tgk adik dan abg sihat dan happy... Amin <

kuchalana said...

mamamimi- suka2 ko jer yer nak gigit2 anak aku.. kekekeke...

dayu - yer cik dayu .. umur baru setahun sengah.. citer abang dia adam load minggu depan..

ixora - kakakak... ko ni asyik ingat makan ja xora.. kakakaka

manja - insyallah.. kehidupan xsemudah yg kita sangkakan.. :)

Wiween @ Awin said...

baba,
comeinye adik...sama mcm kak wiween dia kan kan? hehehehehe

tun teja said...

alalal.. chopp.. dah copp yg ini. nk wat menantu. hhhaha..kawen pun dak lagi dh berangan nk cari menantu

13may said...

chewah!

:D

oh ya! berkenaan entri hang berkaitan 2nd bridge penang tuh..

bagi aku...sama aje jem dia..
dan aku notis...kadang kadang jem bukan pasai apa pun...cuma ada 4-5 bijik treler panjang2 yg jalan terkemut kemut atas bridge tuh...
sebab kerana treler treler ni, maka arus lalulintas tergendala...
dah la depa naik bridge time peak hours...mau nya tak jem...
kalau ada treler breakdown atas bridge...mau ada yg terjun laut sbb stress sangkut dalam jem..heheh

so, kalau depa buat something kat geng kenderaan berat nih...aku rasa buleh reduce sikit jem tuh...

btw, aku sokong pendapat hang kalau depa upgrade sistem pengangkutan awam....
serius..kalau ada LRT dari tanah besaq pi pulau...aku akan naik LRT...
bleh gak tidoq barang seminit dua...

projek 2nd bridge tuh kemain hebat lagi design dia...siap ada tempat lepak lepak, makan makan, bersantai dll...
dari pandangan aku..ni satu masalah yang bakal menimpa..maksud aku, abih laa...dah ada port baru..maka tempat2 tu akan jadik tempat lepak...(termasuk la aku kot)..
dan bila lepak2...mesti nak kena stone sikit...isi kepala sikit..baru bleh layan angin laut tuh..huhhu
tadak laa..ini melawak saja...:D
cuma aku nampak akan bertambah lagi masalah sosial bila depa buat bridge yg ada tempat2 lepak camtu...

btw, cadangan mereka membina lorong motosikal...ini amatlah di alu alukan...sebab ini berkaitan ngan safety...cuma yang aku sikit ralat..moto pun nak kena tol...haiyaaa!!!

sekian komen dari saya :)

PeneRockers said...

Hai Reesa....

Wiween @ Awin said...

daku suda pulang wahai baba~! ;)

idayusof said...

reesa comei.

=]

kuchalana said...

wiween - kekeke... sama ke..?

tun teja - mak ai.. lambat lagi la tun.. baru setahun sengah tu...

13May - tu dia.. mmg btoi pon.. pada aku patut 50 tahun dulu depa dah duk perancang mende2 mcm ni.. bukan hari ni.. tapi aku sedih ngan mlayu kat pulau tu.. bangsa yg kalah election ari tu xkisah pon depa kalah, yg penting yg pegang balik pulau tu bangsa depa jugak. Sbb tu depa nampak mcm pro ja.. walhal depa blakang mmg kawtim... xpala.. aku doakan yg terbaik tuk umat islam kat sana..

penerocker - hai rockerfella..

wiwien - selamat kembali..

idayusof - dah besar sure lain punya.. tq singgah..

yun said...

comelnya dia

kuchalana said...

yun - nyeh2.. tq singgah