Pages

Masa Untuk Kerehatan




Kucing Kurus Meniti Papan,
Meniti Papan Si Kayu Jati,
Badan Ku Kurus Bukan Xmakan,
Kerna Menanggung Rindu DiHati.

Pucuk Pauh Delima Batu,
Anak Semilang Ditapak Tangan,
Biar Jauh Beribu Batu,
Hilang Dimata Dihati Jangan.

Berehat dari dunia maya buat seketika. Aku telah dilanda geruh. Akan kembali selepas smuanya selesai. Doakan aku smua. Take care everyone.

Ole.
* Lindosh.. aku reply tag ko kemudian..
* MamaMimi and Wiween alamat aku Street-IT, Kolej Pendeta Zaaba, UKM, 68000, Selangor
* Manja.. dah add dah..
* Aida.. jadilah isteri yg baik.. aku nak ko janji ngan aku.. k..
* jm.. warghhhhhhhhhh.. tolong sambung jerit lagi..

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

10 comments :

Wiween @ Awin said...

selamat bertugas babaku.;)

.::WaNiE::. said...

Pucuk Pauh delima batu
Anak semilang di tapak tangan
biar pun tiada entry baru
Hilang di blogger di 'sms' jangan

---> kelat said...

take care 2 3 4...

lindosh said...

ya ampunnn.. bahaya tol gambo tu huhuhu.. semoga semuanya baik2 aja okek

Wiween @ Awin said...

ooo baba..pat la skit balik malaysia n menjadi tidak bz. i need ur shoulder to cry on la baba..

kuchalana said...

I am back guys...

ole

Wiween @ Awin said...

welcome back baba...:D :D

aku n dia.. said...

wahh kemain hang kuchalana berpantun bagai.. uhukhuk

kuchalana said...

wiween - slamat kembali...

aku n dia - kekeke.. biasa la.. org melayu penuh dgn kiasannya..

Roderick said...

So, I do not really consider it may have success.
used car dealerships in dallas tx | Why Is My Computer So Slow | car dealerships in aurora il