Pages

Bila Adam Menggunakan Jarinya



Pada pencuri HP aku hari tu. Nih Adam dah menunjukkan protesnya.

* Jawapan gambo punat2..
Untuk menghidupkan enjin seorang lelaki, anda hanya perlu menekan satu punat sahaja. Tapi nak menghidupkan enjin perempuan, anda perlu menekan banyak punat. Sekian, Trima Kasih.

Xpaham tanya wani.my, to wani.my nanti aku blanja lemon grass k..

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

11 comments :

Wiween @ Awin said...

baba arman,
adam tunjuk jari kat tengah tu? huhuhuhuhu

err..yg itu jwpn entry lepas tu ek.ok phm dah.hehe

Akinogal said...

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

Heartless Devilish said...

oOo
lelaki ada satu punat dan ada punai kan....
tau tau...
miakakakaka....

lindosh said...

wahahah cayalahhhh

kuchalana said...

wiween - ada dah bersuara susah la..

devilish - ler.. xpaham2 gak lagi.. cikgu ni nak kene berdiri atas kerusi nih..

lindosh - nak wat camna.. aku xajar pon tu.. tiba2 ja tangan dia naik bila aku citer pasal HP aku yg ilang tu.

.::WaNiE::. said...

hahah tu ko ajar adam ek..biasa nih..

**wawawa aku betul ke ..wahahhaha..terror rupenye aku

Anonymous said...

utk pencuri hp : lepas ni cuba curi hati tuan punya hp yg hilang tu..tgk apa jadi..'jari' sapo yg ter'angkat' plak..ke3

utk adam : caya la cyg! tapi gunapakai pada occasion yang sesuai aje tau..

utk tuan tanah : xabeh lg bengang kau nmpknya..relaxs bro!-aku dah komen.

ita.itu said...

wah ko kucha..x ingat ajo anak ko yer...babap nanti bpknye...hehe

kuchalana said...

wanie - tu reaksi smula jadi budak zaman sekarang..

mahluk misteri - adam akan jd fighter mcm bapak n atuk dia. kita tunggu kemunculan legasi papai 10 tahun dari skang.

ita.itu - aku xajar, aku citer jer sapa yg curi HP aku sbb dia tanya mana HP aku. Trus dia naikkan jari dia.. aku snap la. La ni pengaruh kwn2 kat skolah kot. Tapi dia agak marah dgn pencuri tu. Sbb dia kenal pencuri zalim tu.

13may said...

oh! henpon kena curik ker....
tidoq tak lena wooo....!!!

ixora said...

arwah 'adam' ixora pn ske wat cm tuh...
kuang asam tol...slamber die je kalo marah angkat2 jari...
aper...ingt jari dier tuh cntik sgt ke..? penuh ketuat...
nsb bek dier dh xora blahkan dlm hidup xora...

xora free skrg...harapan xora tuk makhluk2 kat luar sana, kalo nk bg nama anak, pkir pat ratus belas kali tuk letak pat huruf ni...
A>D>A>M...

adam2...nakal ko skrg ek..
xpe2, aunt xora doakan dh bsor nnt
adam jd bdk bek bdk pndai2 ah...
jgn jd cam baba adam..huhu...=)

sekian..