Pages

Aku dan Tok Janggut



Nih nak kasi tau pada kengkawan yg duk tanya pasal apa janggut aku color oren. Pengakuan dari hati yg ikhlas. Itu mmg ORIGINAL. Xda color2 atau bahan tambahan pada janggut tu. Nih bukti yg aku ni ahlil2. Ka3.

Tuh 3 bulan aku bela tu. La ni dah xda dah. Baru nak start bela balik. Aku nak kasi panjang sampai dada. Jangan marah aaa... calon pilihanraya 2013 tu. Ke3

Ole.

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

33 comments :

JM said...

foooyooohhhh.. encem siot mamat nih..baba sapoo la nih..ekekek

tun teja said...

ha ah laa.. ensem
ensem sungguh janggut bro.

kuchalana said...

jm - tu baba adam bukan nama sebenar..

tun teja - tu nak jawap persoalan kawan2 yg duk persoalkan warna janggut aku. Skang aku jawap tuk smua. Sbb slama ni aku akan senyum ja bila depa persoalkan.

Wiween @ Awin said...

whoaaa baba armanku..begitu ensemnye janggutmu. ke lu lagik ensem skit eh bro?? kekekeke bangga ade baba ensem camni.hihihi

kuchalana said...

wiween - ceh.. mcm ni ko kata ensem..

adam slalu ckp, nama saya adam hensem.. klu saya gunting rambut lagi hensem, klu saya xsikat rambut saya nampak lagi hensem. bapa botak, baba xhensam mcm adam.

Wiween @ Awin said...

kakakakak adam mmg genius.;p nanti dia besar abis la lu baba arman.xleh carik mkn da..simpan lah janggut panjang sampai lutut pun.adam akan menewaskanmu wahai baba! heheheheh

kuchalana said...

wiween - tu la budak zaman skangkan...

Wiween @ Awin said...

baba,
tau xpe..dak2 sekrang ni mmg sgt beruntung.;)

lindosh said...

tomeinya janggut dia.. owh janggut adalah satu kriteria dalam pemilihan calon bf sy. tapi nape setengah lelaki x berjanggut eh? ada jawapan tak?

lelaki tanpa janggut sangat tak machoooo hahaha

kuchalana said...

wiween - tu la..xmcm zaman aku dlu..

lindosh - kekeke.. stengah lelaki rasa xperlu berjanggut dan membiarkan muka mereka nampak bersih dan jambu..

tetapi sesetenagh lelaki lebih suka kelihatan kasar dan lelaki dgn berbulu yg kemas. Yg xkemas tu .. mmg jenis pemalas...

aku suka M nasir dgn misainya dan awie dgn jambangnya, slain osama dgn janggutnya.. kakakka... they really look like a man..

Wiween @ Awin said...

lelaki berjanggut mmg macho baba..kalo xdak janggut nampak cam jambu terlebih plak.akakakak x caya cube la try test.keke

kuchalana said...

dah try dah.,. budak2 opis gelakkan aku.. dia kata mcm pondan sial.. kakakaka

ixora said...

wow..! encemnyer janggot..
kalo tocang lg cun..

janggot + botak...
kombinasi lelaki yg encem lg macho...

aper2 pn syukurlah ngan kurniannyer...amin..=)

kuchalana said...

ixora - janggot + botak + janggut color oren.. kakakakaka

mama mimie said...

korang sumer tgk janggut.. aku plak suka tgk lubang idung baba adam (bukan nama sebenar)... wakakakak.. aper pun lubang idungmu tetap menjadi pujaan hatiku... larrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

kuchalana said...

mamamimie- jagn ko poja idung ku ituk.. pasti akan termimpi2.. keke3

Wiween @ Awin said...

baba,
cam pondan? kakakaka dah nasib babaku ini menjadi jambu.jd bersembunyi di sebalik janggut yer? hihihihi

kuchalana said...

wiween - jambu la sgt.. kakaka...

lindosh said...

cam pondan? err apenye.. kalo tak berjanggut n misai eh? yee jgn togeikan muka anda huhuhu

ixora said...

a ah kan..lame2 pndang cm jmbu sket2...jambu batu takpe..kalo jambu air...ermmm sndri mau ingt la...=)

kuchalana said...

lindosh - kekekeke... nih lelaki sejati nih.. mana ada jambu2..

ixora - siut ja.. kekekeke...

mama mimie said...

weh memang aku mimpi ko malam tadi. seyes. siot jek masuk dalam mimpi aku. huhuhu tapi ader beza sket ar, janggut ko lagi panjang dan agak serabut. huhuhu ko ni banyak mkn garam ar.... mulut masin... aper kata ko slalu doakan aku.. mana tau makbul... hehehe... lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

kuchalana said...

mamamimi - kan aku dah ckp aku ni ahlil2.. kakakakaka

Heartless Devilish said...

perghh..kerana janggut mu..
ada orang mimpi ko plak...
seb baek lar aku takder mimpi ko..
miakakakaka

kuchalana said...

devilish - mlm ni ko mimpi la tu... kita tgk ja.. kakakkaakakaka

Wiween @ Awin said...

baba,
jambu ar...jambu sangat...jambu air! kekekekke

ita.itu said...

wah gile panjang..syok ek wat geli2..haha

kuchalana said...

wiween - tu jambu jeruk tu.. kekeke

ita.itu - akkakaak.. jgn geli sgt ita woiii...

ixora said...

lol..btoi aper..cam jambu..
kan wiween kan..kan...kan...?
cabutttttttttt.....

kuchalana said...

ixora - camtu punya ganas.. mcm max cavalera dah ko kata jambu.. tu klu rambut panjang dah mcm wali songo.. kakakak ... :P

Wiween @ Awin said...

uih...max cavalera tuu...cam fred durst ahh baba.tp babaku ini ade sedikit ensem lg.kakakkaa

kuchalana said...

wiween - max gak best root bloody root.. cari album tu.. sure rasa nak bunuh org...kekeke

Wiween @ Awin said...

kakakak x baik bunuh org.bunuh jek semut okeh.:D