Pages

Altantuya...Altantuya...Altantuya...

Minggu yg membosankan..... xabis2 crita pasal prempuan mongolia nie...
Prasan x budaya kita di malaisi nie.... bila paper arus perdana main satu isu....
then hangat la isu tu sampai berbulan2.... klu paper xmainkan any isu....
xda la hangat situasi....

Yg menjadi masalah pada aku adalah.... smua isu2 yg diketengahkan kadang2
xpenting pada kelangsungan idup aku.... isu2 bodoh dan berkepentingan pada
seseorang ja slalu kluar kat paper kita... isu yg boleh buatkan org bli paper2
bodoh nie ja atau naikkan rating... etika langsung xda... at one level... saudara rais
(aktivis) pernah ckp...dalam paper arus perdana dimalaisi ni cuma 2 perkara ja yg boleh
dipercayai .... satu jumlah jaringan gol kedua... keputusan no ekor... lelain smua boleh diragui

pada aku byk isu lain yg lebih penting dari isu pompuan kene bom nie.... isu2
harga barang naik...banjir... tol sana sini... jam macam haram jadah kat kl.... makanan
mahal.... parking mahal.... minyak mahal.... mat2 motor bodoh (memekak ja).... makhluk2 allah
yg duk mengganggu mata aku bila berjalan kat KLCC ...... jugak mahluk2 allah yg dok
buat kerja xsnonoh dpn mata aku kat tasik permaisuri (sesak napas aku masa joging)....
isu FAM...isu itu dan isu ini.... ah smua memualkan....

smua dok pejam mata ja.... seronok nak dgr Dato Sri tut involve atau dak....
ala kalu lps kat dunia ni .... akhirat xkemana punya..... sendri mau ingat la....

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

1 comment :

Rodrigo said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.