Pages

The word of Kuchalana





Salam smua...

Ramai benor org duk tanya aku... apa dia KUCHALANA tu... Sebenarnya kuchalana ni xda maksud apa2 dalam bahasa mlayu...dalam bahasa sanskrit atau hindi ada maksud... tapi aku x pasti apa maksud dia.... nanti aku tanyakan budak2 india kat opis ni.

But there is few people are using this name... ada satu underground reggae band dari trengganu guna nama ni dalam band drang.... actually it just a acronym.. dan sedap disebut....
nih ada yg kata specis reptilia la... biawak pasir la... unta la...sejenis alat muzik la... kuih dari nepal la... dan mcm2 lagi... jadi harap lepas ni xda issue lagi...
Ok have a nice weekend for everybody. Aku akan ke tambon amek kete aku yg telah dicuri... and mungkin sambong bercuti ke Tambon Resort...

* Sapa 2 ada tgk shrek...kasi skit review... aku nak pi tgk la minggu dpn.

Kawabangga.

kuchalana

Only Those Who Risk Going Far Can Possibly Find Out How Far They Can Go

1 comment :

cjcm said...

kuchalana kalau dale bahaso kelate maknonyo kelam-kabut hehe